Bestellen
Het plaatsen van een bestelling
1) Kies via een categorie en subcategorie de gewenste artikelen.
2) Vul de gevraagde gegevens in zoals aantal, kleur en eventueel bedrukking en druk op 'toevoegen aan winkelwagentje'. Klik op 'Ga naar uw winkelwagentje' om verder te gaan met het plaatsen van de bestelling of klik op 'Verder winkelen' wanneer je nog artikelen wilt toevoegen.
3) Indien je alle artikelen hebt toegevoegd aan je winkelwagentje, druk dan op 'Bestelling afronden'.
4) Log in met je gegevens of maak een nieuw account aan.
5) Geef de adresgegevens, betaalwijze, en verzendoptie op. Klik daarna op 'Bestelling bevestigen.
Handmatige bestelling
Heb je een artikel online gezien, maar zijn de ontwerpen op de website niet helemaal naar wens? Bijvoorbeeld omdat het lettertype je niet helemaal aanstaat of wilt een andere afbeelding?
Via het formulier offerte aanvraag kun je een aanvraag voor een offerte indienen. Hierbij worden je gegevens gevraagd en details m.b.t. de aanvraag. De gegevens worden zorgvuldig bewaard en niet gedeeld met derden. We proberen op deze manier zo goed mogelijk in beeld te krijgen wat jouw wensen zijn. Na het invullen van het formulier nemen we z.s.m. contact met je op en sturen we een offerte per e-mail.
Status van de bestelling
Nadat het pakket is gescand bij PostNL wordt de track&trace per e-mail verstuurd. Via de track&trace kun je de bestelling volgen.
Een wijziging doorvoeren voor je bestelling kan via het contactformulier of te bellen naar 0485-700231. Of de wijziging daadwerkelijk nog doorgevoerd kan worden is afhankelijk van de status van de bestelling. Wanneer een ontwerp al is bedrukt, kan er geen wijziging meer doorgevoerd worden m.b.t. het ontwerp.
Adres wijzigen
Wil je het pakket toch liever op een ander adres laten bezorgen? Neem dan contact op via het contactformulier. Dan kijken we of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Wijzigingen m.b.t. het adres kan tot het moment dat het pakket is afgeleverd bij een PostNL punt.
Er wordt hard gewerkt om de website te optimaliseren. Er zal binnenkort meer content op deze pagina verschijnen.
Inklapbare content
Hoe kan ik betalen?
Tijdens het afrekenen op de website kun je kiezen voor betaling met Ideal of bancontact.
Kan ik de artikelen in een winkel bekijken?
Nee we hebben geen fysieke winkel of showroom.
Wat zijn jullie contactgegevens?
Je kunt ons bereiken via de e-mail op info@petersritcreations.nl of via de chat. Ook kun je met ons appen of bellen via 0485-700231.
Levering
Inklapbare content
Kan ik mijn product retourneren?
Je kunt een niet gepersonaliseerd product retourneren binnen 14 dagen. Indien het product gepersonaliseerd is kan deze niet worden geretourneerd. Ook digitale producten kunnen niet worden geretourneerd.
Kan ik mijn bestelling laten inpakken als cadeautje?
Het is op dit moment nog niet mogelijk om voor de optie 'bestelling inpakken' te kiezen.
Door welke vervoerder wordt mijn bestelling bezorgd?
De pakketten worden geleverd door PostNL.
Wat is de levertijd?
De levertijd is 1-3 werkdagen. Bij specifieke producten die je een andere levertijd hebben, wordt dit bij het product aangegeven. Mocht het toch voorkomen dat een artikel niet leverbaar is of een langere levertijd heeft dan vermeld, houden we je op de hoogte per e-mail.
Ik heb mijn pakket niet of beschadigd ontvangen. Wat nu?
Dat is natuurlijk erg vervelend! Neem contact met ons op via info@petersritcreations.nl met vermelding van het ordernummer. Indien artikel is beschadigd stuur dan ook een foto mee. Dan bekijken we z.s.m. de situatie en zorgen voor een passende oplossing.