Klachten

We doen ons uiterste best om de bestellingen zorgvuldig te verwerken. Daarnaast proberen we iedereen op een juiste manier te woord te staan. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@petersritcreations.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Inklapbare content

Hoe kan ik betalen?

Tijdens het afrekenen op de website kun je kiezen voor betaling met Ideal of bancontact.

Kan ik de artikelen in een winkel bekijken?

Nee we hebben geen fysieke winkel of showroom.

Wat zijn jullie contactgegevens?

Je kunt ons bereiken via de e-mail op info@petersritcreations.nl of via de chat. Ook kun je met ons appen of bellen via 0485-700231.

Levering

Inklapbare content

Kan ik mijn product retourneren?

Je kunt een niet gepersonaliseerd product retourneren binnen 14 dagen. Indien het product gepersonaliseerd is kan deze niet worden geretourneerd. Ook digitale producten kunnen niet worden geretourneerd.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken als cadeautje?

Het is op dit moment nog niet mogelijk om voor de optie 'bestelling inpakken' te kiezen.

Door welke vervoerder wordt mijn bestelling bezorgd?

De pakketten worden geleverd door PostNL.

Wat is de levertijd?

De levertijd is 1-3 werkdagen. Bij specifieke producten die je een andere levertijd hebben, wordt dit bij het product aangegeven. Mocht het toch voorkomen dat een artikel niet leverbaar is of een langere levertijd heeft dan vermeld, houden we je op de hoogte per e-mail.

Ik heb mijn pakket niet of beschadigd ontvangen. Wat nu?

Dat is natuurlijk erg vervelend! Neem contact met ons op via info@petersritcreations.nl met vermelding van het ordernummer. Indien artikel is beschadigd stuur dan ook een foto mee. Dan bekijken we z.s.m. de situatie en zorgen voor een passende oplossing.